Bestuur

Secretaris
Carie van Tetterode (1963), juriste. Heeft jarenlange bestuurlijke ervaring binnen werk en maatschappelijk betrokken organisaties. Houdt zich graag bezig met nieuwe, verantwoorde en perspectief verbredende (toekomstgerichte) initiatieven. Betrokken moeder van twee kinderen. Motto: verbinding.
Penningmeester
Martijn de Kuiper (1979) is registeraccountant en heeft als openbaar accountant vele bedrijven gecontroleerd, waaronder stichtingen met een culturele achtergrond. Nu is hij werkzaam bij het UMC Utrecht waar hij zich voornamelijk richt op interne beheersingsproblematiek. Daarnaast is hij als docent en kerngroeplid betrokken bij de accountancy opleiding van Universiteit Nyenrode.
Voorzitter
Rodger Buijvoets (1983) heeft meer dan 15 jaar ervaring in de wereld van internet, e-commerce, analytics en online productontwikkeling. Momenteel is hij CEO & founder van Crobox, een bedrijf dat technologie ontwikkelt voor toonaangevende e-commerce-organisaties als IKEA, Adidas en Vodafone. Crobox combineert consumentenpsychologie met kunstmatige intelligentie, met als doel meer verkopen te genereren voor retailmerken.
Bestuur

Secretaris
Carie van Tetterode (1963), juriste. Heeft jarenlange bestuurlijke ervaring binnen werk en maatschappelijk betrokken organisaties. Houdt zich graag bezig met nieuwe, verantwoorde en perspectief verbredende (toekomstgerichte) initiatieven. Betrokken moeder van twee kinderen. Motto: verbinding.
Penningmeester
Martijn de Kuiper (1979) is registeraccountant en heeft als openbaar accountant vele bedrijven gecontroleerd, waaronder stichtingen met een culturele achtergrond. Nu is hij werkzaam bij het UMC Utrecht waar hij zich voornamelijk richt op interne beheersingsproblematiek. Daarnaast is hij als docent en kerngroeplid betrokken bij de accountancy opleiding van Universiteit Nyenrode.
Voorzitter
Rodger Buijvoets (1983) heeft meer dan 15 jaar ervaring in de wereld van internet, e-commerce, analytics en online productontwikkeling. Momenteel is hij CEO & founder van Crobox, een bedrijf dat technologie ontwikkelt voor toonaangevende e-commerce-organisaties als IKEA, Adidas en Vodafone. Crobox combineert consumentenpsychologie met kunstmatige intelligentie, met als doel meer verkopen te genereren voor retailmerken.